Torsdag

Vet inte varför jag skriver för jag har inte gjort någonting idag typ.. Har vart ute med hundarna, inte ens en långprommis.. Dock har dom fått dragit lite och gjort av med energi så.. Jag har inte lagat mat, det vart Pizza... Jag har inte städat heller, bara tvättat en maskin.. Ja det omfattar min dag.. Jag har alltså tagit det lugnt hela dagen... Haft ont i ryggen och nacken. Så jag hoppas det blir bättre nu med lite vila.. =)

Sen vill jag be Eyvind om ursäkt för att jag stavade ditt namn så hemskt i mammas blogg.. haha.. Det va verkligen inte min mening..haha.. Hoppas du inte tog illa vid dig.. =)

Igår pratade jag med en kompis dotter på telefonen, men ja va himla dum som inte förstog henne.. Sen pratade jag ju om att sova, och det ville hon då inte göra.. Sötis..

Idag har det vart en SKIT dag, både jag och staffan har vart hemma.. Men jag har nog pratat mer med vänner på telefonen än med staffan.. För han har enbart setat och spelat.. Och när jag tror han har spelat färdigt för att han stänger av spelet, så går han in i sovrummet och stänger dörren efter sig och kollar på TV.. Din OSOCIALA jävel.. Ja, jag e faktis riktigt trött på att du spelar hela tiden, och nu skriver jag som om att han skulle läsa bloggen. Men det har nog aldrig hänt och kommer nog aldrig att göra heller.. Trött på dig..!


Postat av: Hanna

Haha, när han somnat så går du och snor en sladd och gömmer den!!

hahah, måttligt road han kommer bli imorgon då =)



Kram!

2009-11-19 @ 23:37:45
Postat av: Nanna

Haha, jag tyckte det var en rolig stavning :D



Klart man blir less på varandra ibland i ett förhållande, håller med ovanstående, sno en sladd ;)

KRAM

2009-11-20 @ 11:29:57
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

åh pizza :) mums!

2009-11-20 @ 11:37:16
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Säg åt Staffan att han får inte följa me Per ut och jaga nå mer om han inte skärper sig snart!!! SKÄMS på honom!!! Kramar

2009-11-20 @ 12:47:54
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Lina

i feel you sistah! hahaha :D

2009-11-20 @ 23:32:27
Postat av: Sara

Känner igen d

Jimmie är så mellanåt

2009-11-21 @ 08:50:53
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback