Tisdag

Japp, och så var tisdagen kommen, min heliga dag.. Då är det ju Desperate Housewife... Och jag ÄLSKAR det programmet.. =D

I morse så va Nanna och barnen här och lekte med mig.. Himla kul, har saknar er alla tre.. Man kan inte annat än älska er.. VI hade kul och lekte en hel del.. Försökte kolla på film men ingen av oss hade ro i kroppen.. haha.. Vi satte iaf på Oliver och gänget.. Sen vid lunch åkte dom hem.. =(( Nästa gång får ni stanna på lunch tycker jag....
Jag åt iaf rotfrukter och kyckling till lunch, och nu till middag vart det fläskfile, potatis och champinjonsås.. Givetsvis med svartvinbärs gele.. =D

Nu ska jag ut och dra med hundarna, i mörkret.. Men dom behöver det så det e bara att pallra sig ut.. Skriver kanske mera sen.. Kram på er alla söta..


Postat av: Nanna

Haha, kolla på din kommentar i min blogg, Wyvinf ;D



Tack för idag, vi hade supertrevligt! Får göra om det snart igen! :D

KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback