Söndag

Japp, då va helgen slut då... Idag har vi vart på WP träning i västerås.. Det va roligt och bra.. Vi va 5 hundar som tränade och alla sköter sig jätte bra.. =D Lilla Magda fortsätter att imponera... Hon drar bäst lös och det går verkligen klockrent för henne.. Jag e så stolt över lilla Magda..=) Henrik och Irene gör verkligen ett toppenjobb med denna vackra lilla donna.. <3 Jumjum pinade på bra i spåret trots att det va jätte tungt i gruset och löven vissa bitar.. Och Nellie, och går som en duracell kanin.. Stannar aldrig i spåret.. Så duktig min lilla donna.. <3

Efter det for jag och staffan hem och bäddade ner oss i soffan och mös till en rolig film som gick på TV.. =) Skit mysigt, det va länge sen vi låg båda två och kollade på film tillsammans.. Och inte fick bvi nog av det heller, utan vi kollade på en till film nån timme senare.. =D

Ikväll har jag pratat en snabbis med Melinda i telefonen.. Och sen med Hanna.. Trevligt värre.. Snart ska jag och hanna ses igen, det är snart ett år sen vi sågs sist.. Så Alma måste ha växt jätte mycket.. Ska bli kul att få träffa henne igen, se hur hon växt och så hoppas vi att hon vill leka med mig.. =D

Jag tog lite bilder när Nanna och barnen va här, slänge upp några bilder.. Tyra och Eyvind, ni är verkligen riktiga guldkorn i mitt liv.. Tyra och jag är bästisar, och hon sitter alltid i mitt knä och myser.. <3

Jag och Tyra ska pussas..


Eyvind leker..


Tyra och Katten.. (hundleksak)


Fina Nanna och Eyvind..


Postat av: Hanna

Vad fina bilder på barnen, dom har verkligen blivit stora!

Det ska bli kul och ses, verkligen!!!!

Har saknat dig, och självklart kommer hon leka med dig haha =)

Puss

2009-11-22 @ 23:28:54
URL: http://soulchildfamilia.blogg.se/
Postat av: Nanna

Åh så fina bilder! :D

Hoppas du kan komma snart! :)

Kram!

2009-11-23 @ 22:38:05
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback