Onsdag

Japp då va det onsdag då..!! Som alla andra dagar har jag vart på praktik.. Lika roligt och trevligt som alla andra dagar.. =) Dock har jag haft jätte ont i nacken idag.. Kan knappt röra mig.. Det värker hela tiden och så fort jag rör mig känns det som att jag ska dö.. =( Så idag har hundarna fått vila hela dagen.. Bara gått korta prommisar med mig.. Dock har staffan tagit dom på en längre prommis...

Igår pratade jag med C... Och kan inte bli annat än glad då.. =))

Igår/inatt hände det lite otrevligheter här hemma... =( När staffan va på kvälls promenaden så såg han polisen som va ute och lös i skogen med lampor.. När han berättat det för mig när han kommit in så gick jag ut eftersom polisen gick mot våran uppfart.. Så jag gick ut och frågade ifall jag kunde hjälpa dom med något.. Då frågade dom ifall jag sett någon kille med joggingdress.. Men det hade vi inte.. Då sa dom åt oss att hålla oss inne.. Vi skulle lås om oss och stänga fönstrena ifall vi hade något uppet.. Och ifall någon knackade på dörren eller fönstrena så skulle vi ringa polisen och absolut inte öppna.. Det sista polisen sa var att killen va beväpnad med ett järnrör... Vi vart givetsvis skit nojjiga och gick in och la oss, drog för gardinerna i sovrummet och låg i sängen och va nojjiga.. Vid 00.30 håller vi på att somna när vi hör att någon knackar på fönstrerna i vardagsrummet.. Vi båda två vart skit rädda och jag ringde polisen.. Jag har aldrig vart så rädd någonsin.. Vi tänkte att om jumjum gick ut i vardagsrummet och killen fick se att det fanns hundar i huset så skulle han sticka.. Men jumjum vart jätte rädd och gömde sig i buren.. Och när jag bad honom gå ut så hoppade han upp och gömde sig bakom kuddarna i sängen.. Tillslut kom polisen iaf (10 minuter efter att vi ringt ungefär så dom va snabba).. Vi pratade och dom kollade igenom tomten så han inte var kvar.. Sen kom dom in igen och pratade en stund till innan dom fortsatte att leta efter killen i skogen..!!

Så pga av detta sov jag inge vidare inatt och har nu en jävla massa spänningar i nacken.. =(

Idag träffade jag staffan på lunchen och han laddade på mitt busskort.. Sötnosen.. Älskar min staffan något otroligt mycket.. Skulle inte klara mig utan honom.. Min fina prins.. <3

Nu ska jag fortsätta kolla på tv.. Kram på er alla söta..


Postat av: Suzzie

Men fy satiken va läskigt!! Hoppas de fått tag i fanskapet!! Hua! Kramar

2009-11-05 @ 08:35:05
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: lina

men vilket psyko :O Usch vad läskigt!! fy farao

2009-11-05 @ 14:47:36
Postat av: Lotta

Näe usch :S Jag skulle dött alltså!!



Kramar!

2009-11-06 @ 17:38:48
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Sara

oj...hoppas de fått tag i idioten

2009-11-06 @ 18:14:34
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback