Onsdag

Onsag idag då.. Ska snart kolla på Efterlyst.. Idag har vi vart i skolan, bara halva klassen va där typ.. Tråkigt, men vi hade kul vi få som va där..  Vi lekte typ igenom hela dagen.. Sen fick vi nästan 2timmars lunch.. Så jag, Musa och Ida gick och åt lunch... Jag åt en Stekt torskfile med skagensås och potatis.. Riktigt gottans.. Självklart åt jag sallad oxå.. =)

Idag kom Irene och Henrik hit med barnen och hunden.. Så lekte vi lite med barnen och sen tränade vi hund.. Som alltid va alla hundarna jätte duktiga... Vi tog en runda i skogen här, och det va verkligen kolsvart ute.. haha...

Igår pratade jag med C.. Och någon dag nästa vecka ska vi åka och hälsa på valpen igen.. =D Gissa om vi längtar, och om 3 veckor kommer han äntligen hem igen... Så nästan 2 års längtan och vänta börjar gå mot sitt slut, och nu ska vi äntligen få hem våran lilla dröm.. <3
Det enda jag tror vi har kvar att handla är hundmat till honom.. Vi har 2 halsband, koppel MASSA leksaker, hundbädd, ny matskål, ben, ett täcke han kan ha i sälen.. Ja han kommer nog bli minst lika bortskämd som våra andra två.. haha... Nej nu ska jag prata lite med gubben innan efterlyst.. Kram på er alla söta..


Postat av: Lotta

Åh vad kul med lillvalpen! Själv vill man bara att månaderna ska gå så vi här hemma får hem vår lilla vapp också! :D



Kramar Lotta

2009-11-26 @ 14:43:26
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback