Onsdag

Idag efter praktiken for jag och staffan till västerås för att köpa lite julklappar.. Och vi hittade då.. YAHOO.. =) Sen va vi in på hundman och köpte en ny stor bädd att ha i sovrummet.. Hundarna älskar den och nu ligger båda två i den och sovet.. Jag hoppas dom sover där hela natten nu.. haha.. Just det, idag kom min låda med hundleksaker som jag beställt.. En hel del.. Men ska spara det tills jul, och tills våran nya familjemedlem kommer hem.. =) Japp, vi ska få tillökning i familjen.. En lite valpis.. =) Vi har även köpt koppel och halsband till honom.. 2 halsband till och med. haha.. Vi ska tillbaka till hundman i morgon och köpa en till likasan bädd, för alla tre hundarna kommer inte kunna dela.. Det kan bli lite trångt.. hehe... Kanske tar lite kort på leksaks högen i morgon om jag hinner.. =)

Ikväll har jag vart väldigt effektik här hemma.. Jag har diskat, hämtat ved, tvättat, hängt in tvätten i garderoberna, plockat lite i köket, dammsugit vardagsrummet.. Kastat ut buren ur sovrummet och bäddat nya bädden till hundarna.. Ja, jag har hunnit med en hel del.. En guldstjärna till mig..

Ja just det, igår va staffan med om en olycka på jobbet så den här veckan är han hemma och är sjukskriven.. Igår på jobbet så fick han en hög med pallar över sig och gjorde illa axeln... Han försökte ringa mig men jag svarade inte, så när jag kollade hade jag fått ett sms där det står att han är inne på sjukhuset för röntgen.. Dock va det inge allvarligt.. Förmodligen bara lite mjukdels skador.. Kanske att ett muskelfäste har gått sönder.. Dock får han veta det om nån vecka när han ska på återbesök....

Nej nu ska jag ta och sova, ha det gott alla söta.. Och tack för era värmande kommentarer, dom betyder mycket.. =)


Postat av: Suzzie

Hoppas Staffan mår bättre snart <3

2009-11-12 @ 15:59:51
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Sara

hoppas staffan börjar bli bättre..

väntar spänt på fotona :D

2009-11-13 @ 22:11:37
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback