måndag

Ligger i sängen och slappar just nu.. Idag fick vi sluta en timme tidigare från skolan så jag va hemma 16.00.. Skit skönt, synd bara att jag har sån jäkla ont i nacken så jag knappt kan röra mig.. Men men.. När jag kom hem tog jag en prommis på 45 minuter med hundarna.. Regnigt och tråkigt väder.. Jag fick VG på tentan fick jag veta idag, så jag är riktigt nöjd.. =D Och inte fick jag bara typ 2 poäng över VG, utan närmare 40 poäng över om jag inte missminner mig. =D

Igår va vi till västerås och tränade med Irene och Henrik.. Det gick RIKTIGT bra med alla tre hundarna.. Mina två drog på fint som vanligt.. Och igår körde vi med lite tyngre men dom klarade det fint och det va inga som helst problem.. Och Magda körde även hon på med mer än vanligt.. Och det va inte heller nå problem.. Om Irene stannar henne innan hon blir trött så är hon riktigt pigg på att dra iväg fort igen.. Det är så himla kul att se hur Magda utvecklas och har blivit en riktig liten arbetsmyra som jumjum.. =D Alla tre hundar tycker mycket gott om varann och från och med igår så ska jumjum, Nellie och Magda träna lösa.. Så får vi jobba lite mer på motivationen ifall dom stannar eller så...

Efter WP träningen så for vi till Råby, ja kan ni tro att jag har satt min fot på råby igen.. haha.. Staffans lag hade hockeymatch så jag kollade på den med Melinda.. Och efter matchen så for vi hem till Melinda och fikade.. Trevligt värre..

Ska kolla på TV nu.. Skriver kanske mer senare.. Kram på er alla söta..


Postat av: Suzzie

GRATTIS till VG:t!!!!!!!!!!!!!!! =D

2009-11-17 @ 15:33:06
URL: http://armon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback