Lördag

Då har jag jobbat inatt då.. Körde tidninar med staffan och det va faktis helt okej.. Vi pratade, sjöng och delade ut tidningen.. haha.. Vi va hemma vid 04.40 i morse så då la vi oss för att sova..Men jag va övertrött så jag satte på tv:n i förhoppningen om att jag skulle somna till tv:n.. Men icke sa nicke, de va en bra film på tv som jag gärna vill se så jag kollade ett tag innan jag stängde av dumburken.. Somnade ett tag efter det.. Dock somnade staffan inte förrns några timmar senare... Han har så otroligt ont i axeln att han inte kan sova stackare....

Igår eftermiddag va vi på middg hos staffans farmor.. Jätte god mat.. =D Hade båda hundarna med oss, men de va som att dom hade knäck i öronen.. Och trots att jag sagt åt hundarna att ligga ned och stanna där så pratade folk med dom, ropade på dom och så. Självklart reste sig hundarna, och jag fick säga till dom igen.. SUCK... Om jag sagt åt hundarna så vill jag att dom ska ligga där, då kan folk låta dom vara ifred tills dom fått ett frikomando.. Thats it.. 

Senare idag kommer Melinda, gubben och barnen hit.. Det kommer bli trevligt.. =D Skriver mer ikväll om jag har nått att skriva om.. =)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback