fredag

Japp, ännu en tidig kväll.. Ska jobba hela helgen eftersom vi har "däckbytar dagar"... Så i morgon ska vi sälja lite bilar, nya vinterdäck.. Och så kommer intersport och säljer skidutrustning och sånt.. Och candystore kommer från morgongåvan och säljer godis för 2.90hg.. Det kommer nog bli en trevlig helg.. Dock känns det dom att jag håller på att bli sjuk så jag har ingen ork i kroppen.. =/

Känslor ? Ja jag skriver väl aldrig riktigt ingående med mina känslor.. Försöker att hålla dom "privata" .. Men nu känner jag att jag vill skriva lite.. Jag har stått i dagarna med tankar om att lägga ned bloggen och börja skriva en dagbok istället.. För där kan jag skriva ned ALLA mina känslor, ALLT jag vill och sånt.. Jag vet inte men ja känner mig så ensam just nu.. Bortglömd typ. =S Vet inte vad det e som spökar med mig... Men det känns inge bra iaf.. Staffan är gulligare än någonsin.. Vi har det verkligen kanon.. Men ändå känner jag mig ensam.. Och det har verkligen inte med staffan att göra.. Vännerna kanske ?? Jag har inte så värst mycket tid för vänner nu när jag är på praktik.. Men jag fösöker iaf att hålla en god kontakt... Men ibland känns det som att det är jag som gör allt som håller kontaken uppe.. Ja ja, det konstigt är det iaf.. Vad vill jag med detta inlägget då ? Ja skriva om att jag inte mår allt för bra nu.. Men kan inte sätta pricken över i:et..

Någon som verkligen ALLTID finns där vid min sida är just staffan.. Oavsett vad så är han där.. Han tröstar mig när jag e ledsen.. Kramar mig när jag behöver det som mest.. Lyssnar när jag pratar.. Ja allt sånt där som man önskar sig.. Sen gör hundarna att jag vill kliva upp varje dag.. Utan dom hade jag förmodligen grävt ned mig nu.

Nu ska ja stänga av och åka in till stan.. Kram en något nere madde.. =S


Postat av: lillasyster

jag älskar dig storasyster, utan dig hade jag inte vart där jag är idag. Du är inte ensam, för du är i mina tankar varendaste dag! Hoppas du får "ordning" på känslorna <3

2009-11-07 @ 16:29:08
Postat av: Anonym

Tänk på den 15:e december :) Eller på Dr.Evil. Har hört att han har rymt från anstalten. Och att han snor gult går det rykten om ;)

2009-11-07 @ 17:36:24
Postat av: Jennie

Ps. Det var jag som skrev förra inlägget :P Glömde skriva namn...

2009-11-07 @ 17:37:39
URL: http://www.chiltanasfancyrocker.se
Postat av: Sara

<3 men sötaste Madeleine inte ska du vara ensam..! Det är du verkligen inte!

<3

2009-11-07 @ 21:53:56
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Nanna

Stor varm kram till dig från oss alla!

Jag hoppas verkligen vi kan ses framöver!

<3

2009-11-07 @ 23:03:05
Postat av: Nicklas

En känsla ljuger inte, men de finns alltid en anledning varför den finns.

Ensamhet är en känsla som absolut inte behöver ha med vem man har runt i kring sig.

Känslan av ensamhet kan man även ta som ett varningstecken.

Viktigt och lyfta fram sina känslor.



mvh// Nicklas

2009-11-13 @ 22:44:34
URL: http://www.123minsida.se/nicklas-74



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback