fredag

Japp, fast klockan är efter tolv, men jag ser det ändå som fredag.. Idag hade vi sista dagen i skolan.. Riktigt sorligt.. =(( Kunde inte sova inatt så jag var vaken hela natten, vid fem klev jag upp och tog en liten längre promenad med hundarna.. Det va mysigt att gå runt i byn när alla sover.. Det är alldeles tyst och mörkt ute.. Sen vart det hem, kollade på en film innan jag tog en dusch, sminkade mig och hann kolla en film innan jag for till skolan.. haha.. I skolan kramades vi en hel del allihoppa, hade diplomutdelning och sedan luch... Vi gick till "2lingon och blåbär", dom hade buffe och det va riktigt gott.. Tror alla åt så vi storknade.. Sen vart det ut och kramas i massor igen.. Och halva klassen gick till strike och bowlade.. Kuligt värre..=)

Nu ska jag försöka sova, i morgon bitti far jag, Irene och Egil till Norrköping på utbildningshelg... Det ska handla om motivation och jag ser verkligen fram emot helgen.. Och självklart hoppas vi på fint väder och att alla har humöret med sig.. Hundarna ska få träna i massor.. =) Hela lördagen och hela söndagen, det kan inte bli bättre.. Få göra det jag älskar mest en hel helg, och sen träffa alla älskade WP människor, vi är ju som en enda stor familj.. Nej nu måste jag sova så jag kommer upp... Kram på er alla söta..

Nellie i norrköping i April...


Jumjum i Norrköping..


Postat av: Veronica

Vad duktig du är som är klar med skolan :) Hoppas ni fick en händelserik helg och massor med nyttig information! Kram

2009-11-29 @ 18:09:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback