fredag

Ja jag började skriva innan 24.00 så jag tar det fortfarande som fredags inlägg.. haha.. Idag har det faktis vart en bra dag... Den började med att jag vaknade i tid.. Fixade lite här hemma och satte mig vid datan.. Hade fått ett mail av en gammal vänn som jag inte pratat med sen Januari.. Fick en chock när jag såg att jag fått mail av henne... Ringde genast Veronica och berättade.. Nån timme efter det kom Veronica hit och umgicks lite... Det va verkligen underbart att hon kom.. Vi har pratat hund, hund och åter hund.. Sen va vi ute och gick i 2 timmar.. Jumjum fick dra kedjor.. Och ja, han va trött och nöjd när vi kom hem.. Nellie och Raisho fick oxå dra, men dom delade på samma sele så dom fick inte dra lika mycket som jumjum... Sen när vi kom hem fikade vi och hade de mys... Önskar verkligen att jag kunde umgås mer med Veronica.. Bara så du vet är du en underbar vänn.. <3

När hon åkt hem så gjorde jag mat, Tortellini gratäng.. Det va första gången jag gjorde det.. Och det va faktis helt okej.. Glömde att krydda den.. haha.. Men eftersom vi hade texmex ost och smak på torellinin så gjorde det inte så himla mycket.. Men nästa gång måste jag nog krydda bättre..

Ikväll har jag setat i telefonen hela kvällen med hon som mailade mig på förmiddagen.. Skönt att äntligen prata igen.. Det va så länge sen, och vi har missat så mycket av varann.. =( Men men.. Nu kanske det blir bättre ?? Tror det iaf.. Har saknat dig.. !!

I morgon ska vi åka och hälsa på valpis för första gången.. Gissa om vi är förväntans fulla.. =D Det ska bli så jäkla kul.. Underbart att äntligen få se valparna..!! hihihi.. Det går inte att beskriva med ord..

Kram på er allihoppa..!


Postat av: Sara

Kom ihåg kameran :D

2009-11-14 @ 11:21:50
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback