Tisdag

Sådär, nu orkar jag skriva efter helgens bravader.. =) Jag och Irene va till Norrköping på utbildnings helg inom Weight Pull... Det va verkligen roligt och lärorikt.. =D
På lördagen så åkte vi vid 06.00.. Och vi va på Yxbacken vid 08.30... Minglade lite sen berättade vi om lokalgrupperna.. Och sedan tränade vi hela dagen.. Samma på söndagen.. Träning hela dagen.. Jag är verkligen nöjd med helgen och har lärt mig en massa nyttiga saker.. Så nu jäklar ska vi satsa hårt jag och jumjum..

Idag tog jag och hundarna en långprommis när vi vaknade.. Riktigt skönt, solen lös och bi njöt verkligen av det fina vädret.. Sen gick vi hem och åt frukost.. Och sen gick vi ut och tränade.. Sen har jag slappat hela dagen... Skönt värre..

Om 2 veckor kommer våran lilla stjärna hem.. =D


Postat av: Sara

häärligt..då är du nöjd :)

2009-12-01 @ 21:55:37
URL: http://lunaqueen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback