Onsdag

Idag på förmiddagen kom Irene och Henrik hit och tränade lydnad med mig och jumjum.. Det gick jätte bra för både Magda och jumjum.. Båda två skötte sig exemplariskt och det va riktigt kul... Vi tränade i kanske 40 minuter innan vi gick hemmåt och drack lite kaffe..

Sen på eftermiddagen tog jag och staffan en långprommis med hundarna.. Verkligen skit mysigt.. Marken e helt vit och hundarna njöt i fulla drag.. Vi gick runt alla ängar här bakom oss.. Och när vi skulle ta oss över ån så gick först jag och jumjum.. (Det är 2 stockar man får balansera över haha), sen gick staffan och nellie skulle vänta.. Dock hade våran lilla dam för bråttom så hon trillade ner i ån.. Stackaren... Tack och lov hade vi koppel på henne så det va bara att dra upp henne och sen skynda sig hem så hon inte blir sjuk... Lilla snuffsan...

Nu på kvällen har jag dammsugit, diskat, lagat mat, ordnat på övervåningen, tagit ännu en långprommis och sen bara slappat, och nu ska vi ta och lägga oss och sova.. Skriver mer imorgon... Kram på er alla söta..


Postat av: Lotta

Haha, stackars lilltjejen! Tarox råkade ramla ner i ett jättedjupt dike för nån månad sen, det låg massa löv och flöt på ytan, så han såg aldrig att det var vatten under. Haha! Kommer fortfarande ihåg chocken i hans ögon xD



Kramar!

2009-12-03 @ 15:47:05
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback