Onsdag

Förlåt att jag e så dålig på att blogga.. Trots att dagarna känns som år nu när lille Mio snart kommer hem så har ja helt enkelt inte haft tid.. Men lille mio kommer hem i början på nästa vecka... Så snart är han hemma... Jag håller på dö av längtan.. haha...

Tack alla som läser bloggen och lämnar en komentar.. Jag lovar på att bli bättre på att komentera era bloggar oxå.. =)

Idag har det inte hänt så mycket, har vart en riktigt slappar dag.. Vi va till badet och lät Winnie springa lös ett tag.. Och det va en hund som verkligen var överlycklig.. =) Sen tog jag och staffan en promenad med våra två hundar.. Så nu ligger dom så fint här brevid mig och sover..

Idag har jag klickat hem julklappar till jumjum och Nellie från www.djurmaxi.se
Det vart ett varsitt halsband och tillhörande koppel.. Så nu kommer dom bli himla snygga.. =) Mio har redan 2 halsband som han kommer få växa i, hoppas vi.. Annars blir det att köpa nya..Men han bör kunna ha dom.. Sen kommer dom alla 3 få en massa leksaker och godis och ben i julklapp.. Känns onödigt att köpa dyra halsband till mio nu eftersom han kommer växa ur dom så fort..

Kram på er alla..


Postat av: Lotta

Åhh vad skoj att han snart flyttar in! :D



Jag kommer följa din blogg slaviskt i tron på att bilder ska ploppa upp för varje dag ;)



Kramar!

2009-12-10 @ 18:03:55
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback