fredag

Sådär, då står ungspankakan i ugnen och jag sitter framför datan och slappar lite grann.. Igår kom Winnie hit och ska bo med oss ett tag, hans husse och matte är på solsemester så då får betonghunden åka på lite bondsemester.. haha.. Allting går bra med Winnie... Han sov inatt och bryr sig inte mkt alls om våra hundar, dom trippar så fint och låtsas som att den andra inte finns på promenaderna.. Men han är lite nyfiken på Nellie... Ikväll ska vi kolla på Ice Age 3.. Köpte den idag när vi va på Ica och handlade.. Hoppas den är lika bra som ettan och tvåan.. Sen inatt ska jag jobba med Staffan..

Igår när jag va ut med jumjum och Nellie så sprang dom lösa och lekte.. När dom är kanske 40 meter ifrån mig kommer ett Rådjur och springer över vägen, eller den stannar mitt på vägen och kollar på jumjum och Nellie.. Jag vänder mig om och ropar in hundarna.. Nellie kommer som skjuten ur en kanon och jag ryter i ordentligt på jumjum som står och tittar på rådjur (han såg nog en bild av en fin stek i sitt huvud haha).. Men duktig som han är kommer han oxå till mig..=) Istället för att fortsätta med hundarna kopplade så började vi gå hemmåt och dom fick fortätta vara lösa och leka.. =)

Saknar en massa vännen jag inte träffat på länge.. Varför ska man skaffa sig vänner så långt bort för ??? Jaja..Slänger in en gammal bild på alla hundarna. Uppdaterar kanske senare.. Nu ska ja snart äta sen ta en långprommis med hundarna.. Kram på er allihoppa..

Winnie...


Nellie och Jumjum..


Postat av: Sara

känner samma sak <3

2009-12-04 @ 17:28:26
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Sara

ja, det hade varit skitskoj..

Jimmie blev med förälskad i Nellie :)

Visade han bilderna från bloggen o han bara Naaw <3

2009-12-04 @ 20:47:12
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vad duktiga de är! Det hade aldrig Asta klarat av att ignorera ;)

Hur blir det i veckan? :)

2009-12-06 @ 11:04:43
Postat av: Suzzie

Kan ärligt säga att våra hundar hade inte bytt bort en rådjursjakt för allt i världen...! Så DUKTIGT gjort av Dina vovvar =)



Ja, det där me att skaffa vänner långt bort har jag också funderat på många gånger!! Men det är väl så, de allra bästa bor inte i närheten!? =)



KRAMAR

2009-12-06 @ 15:13:43
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så JÄKLA fina bilder!!



Kram Lotta

2009-12-06 @ 18:18:29
URL: http://lotta1990.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback