Fredag

Japp, då var julafton över.. Det vart en trevlig jul med en massa roliga julklappar... Allting var jätte fint och jag är verkligen JÄTTE nöjd, tusen tack Mamma, Pappa, Lina & Daniel, Niklas, Jesper och hela staffans familj...
Tänkte rada upp lite vad jag/vi fick.. Skriver vi på det vi fick resten är det jag fick..


-Pengar (vi)
-1500 på IKEA (vi)
-Pressentkort på Veromoda
-Dammsugare (vi)
-Kamera Blixt
-Nytt objektiv
-Stor Kamera väska
-UV-filter
-Halsduk
-Dessertskålar
-Halsband
-Handdukar
-Lakan
-Godis
-Höganäs skålar
-En tidnings premuration
-Filmen "Santa Buddies"
- M.m

Hundarna fick lite leksaker och halsband och koppel..!! Dom skötte sig alla tre på julafton.. DOm var så himla snälla och duktiga mina diamanter.. <3 Kommer slänga upp lite bilder på dom senare..!! Nu ska jag vara lite social med min lillasyster som sovit här 2 nätter i rad nu.. Så himla mysigt med henne hemma igen.. <3 Älskar dig syster !!


Postat av: Lotta

Jäklars vad mkt bra du fick :D Förstår att du är nöjd! :)



Ser framimot lite nya bilder på lillskiten också ;)



Kramar

2009-12-26 @ 14:03:36
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vad härligt att ni hade det bra, och vilka bra grejer ni fick! :)

Hoppas vi ses snart! Kram!

2009-12-26 @ 15:22:29
URL: http://lyckanollsexnollatta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback